Programowalność snów

Chciałbym jak zawsze zaznaczyć, że to przypuszczenia, gdybym popełnił pomyłkę proszę o poprawienie 😉

Miałem dziś bardzo ciekawe doświadczenie, jednak żeby je zrozumieć trzeba cofnąć się trochę do wczoraj, wtedy otóż wstawiłem film DL o robieniu testów rzeczywistości w dziwnych miejscach, oglądnąłem, podzieliłem się na Wykopie i Hejto, chwilę o tym pomyślałem i zająłem się innymi sprawami, dziś w nocy zaś śniło mi się, że wykonałem test rzeczywistości z ręką i ten test wyszedł pozytywnie więc można powiedzieć że był to świadomy sen, takich sytuacji było znacznie więcej.

Tu rodzi się ciekawe spostrzeżenie: według jednej z teorii sen ma funkcje „porządkowania pamięci”, a najnowsze wspomnienia, myśli etc mogą być również w niego włączone, dlatego przypuszczam że możliwe jest zaindukowanie jakiejś myśli w sen przy odpowiedniej ilości snu, ta ma tu znaczenie bo im więcej snu tym więcej fazy REM gdzie śnimy i gdzie pojawiają się sny, ponadto badania wskazują na fakt, że nad ranem (przy zachowanym cyklu snu) faza ta trwa dłużej a odstępy pomiędzy jej kolejnymi wystąpieniami są krótsze (dla porównania na samym początku faza ta trwa krótko i pojawia się co 90 min), możliwe że wtedy te wcześniej wymyślone idee są wplatane w marzenie senne.

Również ciekawa jest i trzeba tu o tym wspomnieć inna metoda wpływania na sny a mianowicie myślenie intensywne po przebudzeniu i ponowne położenie się spać albo też rozmowa z osobą po przebudzeniu i położenie się spać, zauważyłem że może to również spowodować wplecenie tych elementów w fabułę snu.

Dodaj komentarz